Pojdi na glavno vsebino

Tržič - hard to pronounce, worth to visit

28. avgust 2017

Z julijem smo pričeli s poletno marketinško kampanjo Pejmo po svoji poti s katero želimo Tržiško predstaviti kot raj za aktivni oddih.

 

Oglašujemo preko Google in Facebook oglasov v Sloveniji, Italiji in Avstriji. Našo spletno stran www.visit-trzic.com smo osvežili z novimi zgodbami, po Sloveniji pa k raziskovanju razkošja poti vabimo z jumbo in mestni plakati z Žanom Koširjem kot promotorjem aktivnega načina življenja. V Kranjski Gori, na Bledu in v Ljubljani smo ob informacijski stojnici izvedli POP-up akcijo z animacijo turistov in obiskovalcev. Promocijski video si lahko ogledate ogled na YouTube kanalu Visit Tržič. Veseli bomo, če ga boste delili po socialnih  omrežjih delili tudi vi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se