Pojdi na glavno vsebino

Tržiški turizem gre uspešno po svoji poti

26. september 2017

Nove prenočitvene kapacitete, atraktivne promocijske aktivnosti, strateška turistična usmeritev

Občina Tržič postaja s svojim razkošjem poti vse bolj prepoznavna turistična destinacija.

V obdobju od januarja do julija 2017 je bilo, po podatkih o turistični taksi, ustvarjenih 7.171 nočitev, kar predstavlja kar 90% vseh nočitev ustvarjenih v  letu 2016. “Kar štiri petine teh nočitev so  ustvarili tuji gostje, njihova povprečna doba bivanja je bila dva dneva in pol. V letu 2017 se je odprlo tudi  5 novih namestitvenih  objektov. V občini tako razpolagamo z že več kot 500 ležišči namenjenimi turistom, upoštevajoč planinske koče in planšarije, razen Zelenice in Dobrče,” pravi Petra Hladnik iz TPIC Tržič. Od maja 2018 bodo gostje lahko prenočevali tudi v novem glamping parku nad Gorenjsko plažo. Na voljo bo 5 – 6 lesenih bivalnih hišk s pripadajočimi skupnimi prostori, jedilnico in recepcijo.

Po številu turistov do konca julija in upoštevajoč že najavljanje skupine za jesenski čas, bomo po podatkih Petre Hladnik iz TPIC Tržič,  število obiskovalcev iz lanskega leta presegli. »Že zdaj pa je presežen celoletni obisk v Šentanskem rudniku iz leta 2016. Lani je rudnik obiskalo 251 obiskova lcev, od letošnjega januarja do konca julija pa 353. V poletnem času smo za goste, ki bivajo v Tržiču in tudi okolici, vzpostavili tedenska vodenja po Dovžanovi soteski v angleškem jeziku.« 

Veliko pozornosti posvečamo tudi promocijskim aktivnostim. Že v začetku leta smo spletni portal www.visit-trzic.com vzpostavili še v angleškem in nemškem jeziku, zanimivosti in lepote Tržiča pa poleg Facebook profila promoviramo tudi prek družabnih omrežij Instagram in Twiter.  Julija smo v sodelovanju z marketinško agencijo Nea Culpa pričeli z marketinško kampanjo »Pejmo po svoji poti«, s katero smo Tržiško predstavljali kot destinacijo za aktivni oddih. Ambasador in promotor tržiškega turizma je bil tudi tokrat Žan Košir, dobitnik dveh olimpijskih medalj in treh kristalnih globusov. Digitalna kampanja je potekala preko Google in Facebook kanalov v Italiji, Avstriji in Sloveniji, kjer smo k raziskovanju razkošja poti vabili tudi z jumbo in mestni plakati. 

Da pa promocija Tržiča kot gorsko kolesarske destinacije ni potekala le virtualno in prek plakatov, smo v sodelovanju z vodniki Turno kolesarskega odseka Planinskega društva Tržič na vodeno turo pod Košuto pripeljali udeležence kolesarskih dogodkov Trail Days  Kranjska Gora 2017 in Bled Bike Festival. Pozabili na nismo niti na tiskane materiale -  karta Kolesarjenje na Tržiškem je bila izdana tako v slovenskem kot tudi v nemškem in angleškem jeziku. 

»Tržičani gremo v turizmu po svoji poti. Da je v tem razkošju poti ravno ta prava, nas prepričujejo optimistične statistične številke iz letošnjega leta. Tržič postaja vse bolj prepoznaven. Vse več je nočitev, vse več dnevnih obiskovalcev, tisto na kar stavimo pa so gorski turizem, obiski planinskih koč, doline, mestno jedro, Gorenjska plaža ter širitev nastanitvenih kapacitet,« pravi župan Občine Tržič mag. Borut Sajovic. 

Kot strateško turistično usmeritev smo v Tržiču prepoznali kolesarjenje in pohodništvo, zato smo se kot partnerska destinacijska organizacija vključili tudi v GIZ pohodništvo in kolesarjenje. Verjamemo, da je bogata kulturna dediščina z mestnim jedrom odlična dopolnitev ponudbe kolesarjenja in pohodništva. Od konca avgusta tako vhod v mestno jedro, kot atrakcija za obiskovalce in spomin na nastanek mesta Tržič, krasi skulptura tržiškega zmaja, ki so jo izdelali člani KUD Ampus.

  

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se