Digitalni pomočnik: nova digitalna storitev Občine Tržič
2. april 2025
Digitalni pomočnik ali chatbot, nova digitalna storitev Občine Tržič, prinaša pomembne prednosti, ki odsevajo sodobne trende digitalizacije javnih storitev.
Ta rešitev omogoča hitro in učinkovito iskanje informacij, brez potrebe po prebiranju številnih spletnih podstrani ali dokumentov. Tako prihranimo čas in zagotovimo, da so informacije bolj pravilne in razumljive.
Digitalni pomočnik razbremeni delo občinske uprave, saj samodejno in v realnem času odgovarja na pogosta vprašanja občanov, 24 ur na dan, vse dni v tednu.
Njegove napredne funkcionalnosti vključujejo analizo in povzetek vsebin iz različnih vrst datotek, kot so Excel, Word in PDF, kar je izjemno koristno tako za zaposlene v občinski upravi kot za širšo javnost, ki išče specifične informacije ali arhivske podatke.
Digitalnega pomočnika lahko uporabite za:
- Zastavljanje vprašanj o delovanju občine, turizmu, gospodarstvu, komunali, dogodkih, projektih.
- Iskanje kontaktov in vlog.
- Podajanje mnenj in predlogov.
- Pridobivanje novic o dogajanjih v občini.
- Iskanje arhivskih podatkov.
- Prijavo okvar v pristojnosti občine (npr. javna razsvetljava, ceste).
- Rezervacijo terminov za obisk pri županu.
- Pridobivanje informacij o občinskih dogodkih.
- Dostop do javnih občinskih dokumentov.
- Svetovanje pri uporabi občinskih storitev.