Namera o sklenitvi neposredne pogodbe o oddaji dela parc. št. 602/3 k.o. 2143 Tržič v najem za opravljanje gostinske dejavnosti
4. julij 2025
Občina Tržič objavlja namero o sklenitvi neposredne pogodbe o oddaji dela parc. št. 602/3 k.o. 2143 Tržič v najem v najem enemu izvajalcu za opravljanje gostinske dejavnosti na javni prireditvi ŠUŠTARFEST 2025, ob glavnem odru na parkirišču BPT, dne 6. in 7. septembra 2025.
1. Predmet pogodbe:
Oddaja dela zemljišča parc. št. 602/3 k.o. 2143 Tržič v najem za opravljanje gostinske dejavnosti (hrana in pijača) na prireditvenem prostoru – glavnem odru – v času trajanja dogodka:
• sobota, 6. 9. 2025, od 16.00 do 24.00 ure,
• nedelja, 7. 9. 2025, od 8.00 do 20.00 ure.
Na voljo je en prostor za enega ponudnika. Gostinska dejavnost se izvaja iz lastnih premičnih točilnih enot (npr. »jurčki«) in mora vključevati tudi ponudbo hrane.
2. Izhodiščna najemnina:
• za soboto 6.septembra: 550 EUR + DDV,
• za nedeljo7 septembra: 770 EUR + DDV.
Ponudniki lahko ponudijo višjo ceno. Merilo izbora je najvišja ponujena cena (skupaj za oba dneva, brez DDV).
3. Pogoji za sodelovanje:
Ponudnik mora:
• zagotoviti postavitev vsaj treh točilnih enot.
• poleg pijače ponuditi tudi osnovno ponudbo hrane (npr. čevapčiči, hot dog, ocvrt
krompirček ipd.),
• izvajati dejavnost v skladu z veljavno zakonodajo (gostinska zakonodaja, davčni
predpisi ipd.),
• samostojno postaviti in po dogodku odstraniti vse gostinske enote,
• poskrbeti za čistočo in red na in okoli gostinskega dela prostora,
• prevzeti vso odgovornost za morebitne škode, ki nastanejo na prostoru ali tretjim
osebam,
• ne sme prostora oddati naprej brez soglasja občine,
• po zaključku dogodka prostor vrniti v prvotnem stanju.
4. Način oddaje ponudbe:
Ponudba mora vsebovati:
• naziv in sedež ponudnika,
• kontaktno osebo (telefon in e-pošta),
• opis gostinske ponudbe,
• zavezujočo ceno najema (brez DDV) za oba dneva skupaj.
5. Rok in način oddaje ponudbe:
Ponudbe morajo prispeti najkasneje do ponedeljka, 28. julija 2025 do 12.00 ure:
• po pošti na naslov: Občina Tržič, Trg svobode 18, 4290 Tržič (s pripisom "Gostinska ponudba Šuštarfest 2025 – NE ODPIRAJ"), ali osebno v tajništvu Občine Tržič, ali po e-pošti (v PDF obliki) na naslov: obcina@trzic.si (zadeva: Gostinska ponudba Šuštarfest 2025).
6. Izbor in obveščanje:
Občina bo izbrala ponudnika, ki bo ponudil najvišjo skupno ceno (sobota + nedelja). V primeru
enake cene ima prednost ponudnik z bolj raznoliko in kakovostno ponudbo hrane in pijače.
Izbrani ponudnik bo obveščen najkasneje do 1. avgusta 2025, pogodba bo podpisana
najkasneje do konca 10. avgusta.
Župan ali od njega pooblaščena oseba lahko postopek oddaje v najem ustavi do sklenitve
pravnega posla.
7. Dodatne informacije:
Za dodatna pojasnila se lahko obrnete na e-naslov: informacije@trzic.si
(vsebina aktualna do: 1.8.2025)
