Pojdi na glavno vsebino
iskanje meni

Povabilo k oddaji ponudbe za izvajanje storitev čiščenja občinske stavbe Občine Tržič, Kulturnega centra Tržič in Podjetniškega inkubatorja

20. januar 2025

Občina Tržič vljudno vabi k oddaji ponudbe za izvajanje storitev rednega čiščenja občinske stavbe Občine Tržič na naslovu Trg svobode 18, 4290 Tržič (skupna uporabna površina cca. 1.043,30 m2), Kulturnega centra Tržič, Cankarjeva cesta 5, 4290 Tržič (skupna uporabna površina cca. 670,00 m2) in Podjetniškega inkubatorja Tržič, Predilniška cesta 16, 4290 Tržič (skupna uporabna površina 883,10 m2).

I. PREDMET NAROČILA

Predmet naročila je razdeljen na tri sklope, in sicer:

  • SKLOP 1: čiščenje občinske stavbe Občine Tržič,
  • SKLOP 2: čiščenje Kulturnega centra Tržič,
  • SKLOP 3: čiščenje Podjetniškega inkubatorja Tržič.

Podrobnejši opis obsega storitev za posamezen objekt je specificiran v priloženih vzorcih pogodb, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.

Poleg rednega čiščenja objektov je predvideno tudi generalno čiščenje (po predhodnem naročilu), ki obsega zlasti čiščenje oken in vrat in se izvede:

  • občinska stavba Občine Tržič – ob dela prostih dnevih (v času 2 dni – kot npr. sobota + nedelja ali sobota + naslednja sobota),
  • Kulturni center Tržič – izven časa zasedenosti KCT (predvidoma med tednom dopoldan),
  • Podjetniški inkubator Tržič – izven časa zasedenosti PIT.

Predmet generalnega čiščenja – po predhodnem naročilu so objekti:

1 - občinska stavba Občine Tržič

  • 83x dvojno dvokrilno okno
  • 5x dvojno enokrilno okno
  • 6x enojno okno
  • 3x panoramsko okno
  • 55x klasična vrata (lesena/kovinska/plastična)
  • 4x steklena vrata

2- Kulturni center Tržič

  • 1 x okno 110 x 175 cm
  • 2 x okni 245 x 175 cm
  • 4 x okna 70 x 80 cm
  • 1x okno 50 x 55 cm
  • 8 x strešno okno 60 x 110 cm
  • 22x klasična vrata (lesena/kovinska/plastična)
  • 1x steklena vrata

3- Podjetniški inkubator Tržič

  • 15x dvokrilno okno
  • 6x dvojno okno
  • 2x masivna dvokrilna vhodna vrata
  • 2x nadsvetloba nad masivnimi vhodnimi vrati
  • 3x steklena požarna vrata
  • 1x steklena stena (ob požarnih vratih v pritličju)
  • 1x steklena stena mizarske delavnice
  • 19x klasična vrata (lesena/kovinska/plastična)
  • 1x dvokrilna klasična vrata (lesena/kovinska/plastična)
  • 2x masivna dvokrilna kovinska vrata (kotlovnica)
  • 2x kovinska dvokrilna vrata dvigala

II. ODDAJA  NAROČILA

Naročilo za posamezen sklop bo oddano s sklenitvijo pogodbe s ponudnikom, ki bo oddal po merilu najugodnejše dopustne ponudbe za posamezen sklop in bo ponudil vse postavke v predračunu. 

Naročnik ocenjuje vrednost predmetnega naročila na največ 39.900,00 EUR brez DDV za vse tri sklope skupaj.

Naročilo se oddaja za obdobje do 31. 12. 2025. Naročnik si pridržuje pravico do podaljšanja tega obdobja zgolj v primeru in le za čas do pravnomočnosti novega postopka oddaje naročila za novo obdobje. Vse spremembe urejajo pogodbene stranke le pisno z dodatkom k pogodbi.

V primeru, da bo pogodba sklenjena z izvajalcem, ki v času podpisa pogodbe ni zavezanec za DDV, se končna cena za naročnika na enoto ne spremeni v primeru, da bi izvajalec v času veljavnosti pogodbe postal zavezanec za DDV. To pomeni, da bo cena izvajanja storitev vključno z obračunanim DDV enaka ceni brez DDV iz ponudbenega predračuna izvajalca.

III. MERILO

Najugodnejša ponudba za posamezen sklop bo ponudba ponudnika, ki bo po spodaj navedenih formulah ponudil najnižjo ceno z DDV (skupaj seštevek). Cene v ponudbi morajo biti izražene v evrih (EUR) in morajo vključevati vse stroške, davke in morebitne popuste tako, da naročnika ne bremenijo kakršni koli drugi stroški, povezani s predmetom naročila.

SKLOP 1 - čiščenje občinske stavbe Občine Tržič:

Količina Storitev Enota Vrednost (količina  x cena na enoto) v EUR brez DDV
12 (A) Mesec  
5 (B) Ura  
1 (C) Objekt (OT + TPIC)  
SKUPAJ seštevek (EUR z DDV):  

(A) redno čiščenje prostorov občinske stavbe Občine Tržič: upoštevana cena/mesec
(B) čiščenje prostorov Občinske stavbe Občine Tržič izven predvidenega urnika: upoštevana cena/uro
(C) generalno čiščenje prostorov Občine Tržič in TPIC-a: upoštevana cena/objekt

Naročnik bo v primeru naročila čiščenja izven predvidenega urnika storitev plačal po urni postavki (B).

SKLOP 2 - čiščenje Kulturnega centra Tržič:

Količina Storitev Enota Vrednost (količina  x cena na enoto) v EUR brez DDV
40 (A) Čiščenje  
1 (B) Objekt (KCT)  
SKUPAJ seštevek (EUR z DDV):  

(A) redno čiščenje prostorov Kulturnega centra Tržič: upoštevana cena/čiščenje
(B) generalno čiščenje prostorov Kulturnega centra Tržič: upoštevana cena/objekt

SKLOP 3 - čiščenje Podjetniškega inkubatorja Tržič:

Količina Storitev Enota Vrednost (količina  x cena na enoto) v EUR brez DDV
30 (A) Čiščenje  
10 (B) Ura  
1 (C) Objekt (PIT)  
SKUPAJ seštevek (EUR z DDV):  

(A) redno čiščenje prostorov Podjetniškega inkubatorja Tržič: upoštevana cena/čiščenje
(B) čiščenje v manjšem obsegu: upoštevana cena/uro, ki zajema:
- kompletno čiščenje sanitarije
- mokro čiščenje trdih talnih površin in praznjenje košev za smeti le v delavnicah, čajnih kuhinjah, prostoru »coworkinga«, na stopnišču in hodniku v zgornjem nadstropju
(C) generalno čiščenje prostorov Podjetniškega inkubatorja Tržič: upoštevana cena/objekt

IV. POGAJANJA

Naročnik si pridržuje pravico do izvedbe pogajanj o ponudbeni ceni za posamezen sklop v primeru, da bodo najugodnejše ponudbe za vse sklope skupaj presegle naročnikova zagotovljena sredstva. Pogajanja se bodo izvedla z vsemi ponudniki, ki bodo predložili ustrezne in sprejemljive ponudbe.

Pogajanja se bodo izvajala izključno z namenom dosege nižje ponudbene cene, ki ne presega zagotovljenih sredstev. Pogajanja bodo omejena izključno na ceno. 

Vse ponudnike, ki so oddali pravočasne in popolne ponudbe, bo naročnik pisno po elektronski pošti  povabil k pogajanjem. Če se ponudnik ne bo odzval na naročnikovo povabilo na pogajanja in ne bo predložil nove oz. končne ponudbe, bo naročnik v postopku pogajanj kot končno ponudbo upošteval ponudnikovo zadnjo predloženo ponudbo.

Vse faze pogajanj bodo izvedene v skladu z načelom enakopravnosti in transparentnosti. Vsi ponudniki bodo obravnavani enako in bodo imeli enake možnosti za prilagoditev svojih cen.

Med pogajanji naročnik ni zavezan sprejeti nobene od predlaganih sprememb cene. Naročnik si pridržuje pravico, da po končanih pogajanjih izbere najugodnejšega ponudnika, ob upoštevanju najnižje cene, ki je sprejemljiva znotraj razpoložljivih sredstev.

V. NAVODILA ZA ODDAJO PONUDBE

Ponudniki lahko oddajo ponudbo za en sklop, dva sklopa ali vse tri sklope.

Ponudbena dokumentacija:

- Obrazec ponudbe za posamezen sklop (obvezno)
- Izjava o lastništvu (zaželeno)

Ponudnik mora v ponuditi izvajanje vseh storitev čiščenja, opredeljenih v vzorcu pogodbe za sklop, za katerega oddaja ponudbo, in sicer na način, da vpiše vse cene na enoto v popisu storitev.

Vašo ponudbo oddajte najkasneje do 24. 1. 2025, do 8. ure na elektronski naslov simona.fercej@trzic.si. Z oddajo zavezujoče ponudbe, ki velja najmanj 30 dni, se ponudnik strinja z vzorcem pogodb o izvajanju čiščenja.

Za dodatne informacije glede naročila lahko pokličete na telefonsko št. 04/5971 518 ali pišete na elektronski naslov simona.fercej@trzic.si. Naročnik vabi ponudnike, da pred oddajo ponudbe izvedejo tudi ogled objektov, ki so predmet čiščenja.

Vzorec pogodbe - čiščenje OT 2025

Vzorec pogodbe - čiščenje KCT 2025

Vzorec pogodbe - čiščenje PIT 2025

Ponudbena dokumentacija 


Vsebina aktualna do: 24. 1. 2025 

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...