Pojdi na glavno vsebino

Spodbujanje turizma

Turizem velja za eno izmed najhitreje rastočih gospodarskih panog, ki dosega rekordno rast z vzponom novih destinacij. Evropa še vedno ohranja svoj prednostni položaj kot najbolj obiskana turistična regija na svetu (Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021, sprejela Vlada RS 5. oktobra 2017). 

Iz propadlih industrijskih obratov kot (Zlit, BPT, Peko …) izhajajo številni izkušeni občani, ki so z leti s svojo pridnostjo in iznajdljivostjo ustvarili lastna manjša, družinska podjetja. Veliko jih nadaljuje s tradicijo čevljarstva, spet drugi se srečujejo s turistično dejavnostjo. 

Zaradi podnebnih sprememb smo izgubili Zelenico, nekdaj biser alpskega smučanja. A z zaprtjem smučišča se tržiška turistična zgodba šele začenja, saj smo prepoznali dragocenost tradicije in narave, ki obdaja naše mesto. Gostom želimo v vseh letnih časih ponujati kakovostne namestitve in tradicionalno kulinariko, s pomočjo katerih bo še tako zahteven gost zadovoljno raziskoval naše razkošje poti.

Občina Tržič se z razvojem turizma strateško ukvarja zadnja tri leta oz. od leta 2013 dalje. V tem času smo zabeležili več kot 2x povečanje števila nočitev. Priložnost v turizmu so prepoznali tudi številni domačini, ki odpirajo manjše namestitvene kapacitete, Občina pa jih pri tem spodbuja tudi z dodeljevanjem nepovratnih sredstev.

 

slika 1: graf, ki prikazuje naraščanje prenočitev

Našlo smo pravo nišo v tržnem pozicioniranju Tržiškega kot edinstvene outdoor destinacije aktivnega turizma, ki turistom poleg mreže pohodniških in kolesarskih poti odkriva tudi vznemirljivo kulturno identiteto, povezano z lokalnimi zgodbami o zmaju in šuštarjih.

V smeri razvoja zelene, aktivne in zdrave destinacije gradimo tržiški turizem na dveh stebrih; pohodništvu in gorskem kolesarjenju. Dopolnjuje jih pa bogata kulturna dediščina mestnega jedra, Tržič pa je tudi član elitne druščine Združenja zgodovinskih mest Slovenije.

Tržič se kot turistična destinacija predstavlja z logotipom, ki poudarja obliko Košute oz. hiš na mestnem trgu. Prepleten je s črtami, ki ponazarjajo planinske, tematske in druge poti ter izražajo aktivnost, na kar opozarja slogan, ki deluje tudi kot povabilo.

Slika 2: logotip Visit Tržič

Zanimivosti in lepote Tržiča, poleg v tiskanih materialih, spletnih turističnih portalih, na študijskih turah… pod imenom Visit Tržič promoviramo na družabnih omrežjih Facebook, Instagram in Twiter

Načrti/strategije

Tržič smelo uresničuje vizijo turizma in se iz podporne nočitvene destinacije množičnim turističnim središčem zanesljivo preoblikuje v samosvoje turistično središče z izbrano ponudbo za zahtevnega aktivnega turista. 

Povezovanje

Tržič trenutno na področju turizma sodeluje s tremi osrednjimi organizacijami:

Če ste turistični ponudnik ali o tem šele razmišljate in ste locirani v bližini naših kolesarskih in pohodniških poti http://www.visit-trzic.com/poti/ vas vabimo, da nas obiščete. Pregledali bomo vašo ponudbo in skupaj skovali načrte za skupno promocijo.

Mediji, promocija

Slika 3: zmaj petelinjega jajca, ki je kriv za nastanek današnjega Tržiča (avtor: Darko Lauseger) 

Projekti

Seznam projektov se nahaja tukaj ...

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se