Digitalni pomočnik
Digitalni pomočnik ali chatbot, nova digitalna storitev Občine Tržič, prinaša pomembne prednosti, ki odsevajo sodobne trende digitalizacije javnih storitev. Ta rešitev omogoča hitro in učinkovito iskanje informacij, brez potrebe po prebiranju številnih spletnih podstrani ali dokumentov. Tako prihranimo čas in zagotovimo, da so informacije bolj pravilne in razumljive.
Digitalni pomočnik razbremeni delo občinske uprave, saj samodejno in v realnem času odgovarja na pogosta vprašanja občanov, 24 ur na dan, vse dni v tednu. Njegove napredne funkcionalnosti vključujejo analizo in povzetek vsebin iz različnih vrst datotek, kot so Excel, Word in PDF, kar je izjemno koristno tako za zaposlene v občinski upravi kot za širšo javnost, ki išče specifične informacije ali arhivske podatke.
Digitalnega pomočnika lahko uporabite za:
- Zastavljanje vprašanj o delovanju občine, turizmu, gospodarstvu, komunali, dogodkih, projektih.
- Iskanje kontaktov in vlog.
- Podajanje mnenj in predlogov.
- Pridobivanje novic o dogajanjih v občini. Iskanje arhivskih podatkov.
- Prijavo okvar v pristojnosti občine (npr. javna razsvetljava, ceste).
- Rezervacijo terminov za obisk pri županu.
- Pridobivanje informacij o občinskih dogodkih.
- Dostop do javnih občinskih dokumentov.
- Svetovanje pri uporabi občinskih storitev.
Z beleženjem in analizo vprašanj uporabnikov, digitalni pomočnik dodatno prispeva k stalnemu izboljševanju komunikacije, storitev in vsebin na spletni strani. Ta pristop nam omogoča boljše razumevanje potreb občanov in izboljšanje kakovosti spletne vsebine.
Uvedba digitalnega pomočnika je ključen korak v digitalizaciji občinskih storitev in predstavlja eno izmed prvih tovrstnih digitalnih storitev v javni upravi v Sloveniji. Z njim Občina Tržič ne samo sledi sodobnim trendom digitalizacije, ampak tudi postavlja zgled dobre prakse pri rabi tehnologije v javni upravi.
O varstvu osebnih podatkov
Digitalni pomočnik samodejno beleži in hrani naslednje osebne podatke:
- (1) IP naslov uporabnika.
Ostali osebni podatki, kot npr. kontaktni podatki, niso obvezni za uporabo digitalnega pomočnika, razen če jih uporabnik prostovoljno posreduje z namenom nadaljnje komunikacije z občinsko upravo Občine Tržič. S posredovanjem svojih osebnih podatkov soglašam, da se le-ti obdelujejo za namen posredovanja odgovorov s strani zaposlenih občinske uprave Občine Tržič. Potrjujem tudi, da sem seznanjen z Obvestilom o obdelavi osebnih podatkov in Politiko varstva osebnih podatkov Občine Tržič.
(1) Za izboljšanje varnosti (antispam zaščita) in storitev (ažurna vsebina) digitalni pomočnik samodejno beleži in hrani IP naslove uporabnikov. Te podatke uporabljamo tudi za analizo izvora uporabnikov, kar nam pomaga prilagajati in izboljševati vsebino uradne občinske spletne strani.