Pojdi na glavno vsebino
iskanje meni

OBVESTILO O VSTOPU V PROSTORE OBČINE TRŽIČ (obveznost PCT) IN NAČINU SPREJEMANJA STRANK

15. september 2021

Predhodna najava ni potrebna za vstop v sprejemno pisarno.

Spoštovani,
na podlagi 2. odstavka Odloka o načinu izpolnjevanja pogoja prebolevnosti, cepljenja in testiranja za zajezitev širjenja okužb z virusom SARS-CoV-2 (Ur. list RS, št. 146/2021; v nadaljevanju: Odlok), ki ga je sprejela Vlada Republike Slovenije, vas obveščamo, o obveznosti izpolnjevanja pogoja PCT za vstop v prostore Občine Tržič, in sicer za osebe, ki opravljajo delo ali so udeležene v okoljih ali dejavnostih v Republiki Sloveniji.

Preverjanje pogoja PCT za uporabnike storitev je organizirano na način, da se zglasite v sprejemni pisarni Občine Tržič ali pri javnem uslužbencu, kjer ste dogovorjeni za storitev in izkažete izpolnjevanje pogoja PCT z dokazili iz 2. in 6. člena Odloka (negativni test PCR ali HAG z veljavno časovno omejitvijo, digitalno COVID potrdilo, dokazilo o cepljenju, dokazilo o prebolevnosti).

Občina Tržič sprejema stranke le po predhodnem dogovoru z javnim uslužbencem ali na telefonsko številko 04 597 15 10 ali e-poštni naslov: obcina@trzic.si.

Predhodna najava ni potrebna za vstop v sprejemno pisarno.

Po vstopu v prostore morate izpolnjevati vse veljavne ukrepe (razkuževanje rok, zaščitna maska, ohranjanje razdalje, itd.).

Prosimo za upoštevanje.

Klemen Srna, direktor občinske uprave

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...