OBVESTILO O VSTOPU V PROSTORE OBČINE TRŽIČ (obveznost PCT) IN NAČINU SPREJEMANJA STRANK
15. september 2021
Predhodna najava ni potrebna za vstop v sprejemno pisarno.
Spoštovani,
na podlagi 2. odstavka Odloka o načinu izpolnjevanja pogoja prebolevnosti, cepljenja in testiranja za zajezitev širjenja okužb z virusom SARS-CoV-2 (Ur. list RS, št. 146/2021; v nadaljevanju: Odlok), ki ga je sprejela Vlada Republike Slovenije, vas obveščamo, o obveznosti izpolnjevanja pogoja PCT za vstop v prostore Občine Tržič, in sicer za osebe, ki opravljajo delo ali so udeležene v okoljih ali dejavnostih v Republiki Sloveniji.
Preverjanje pogoja PCT za uporabnike storitev je organizirano na način, da se zglasite v sprejemni pisarni Občine Tržič ali pri javnem uslužbencu, kjer ste dogovorjeni za storitev in izkažete izpolnjevanje pogoja PCT z dokazili iz 2. in 6. člena Odloka (negativni test PCR ali HAG z veljavno časovno omejitvijo, digitalno COVID potrdilo, dokazilo o cepljenju, dokazilo o prebolevnosti).
Občina Tržič sprejema stranke le po predhodnem dogovoru z javnim uslužbencem ali na telefonsko številko 04 597 15 10 ali e-poštni naslov: obcina@trzic.si.
Predhodna najava ni potrebna za vstop v sprejemno pisarno.
Po vstopu v prostore morate izpolnjevati vse veljavne ukrepe (razkuževanje rok, zaščitna maska, ohranjanje razdalje, itd.).
Prosimo za upoštevanje.
Klemen Srna, direktor občinske uprave