Pojdi na glavno vsebino

Obvestilo - poslovanje Občine Tržič v upravnih in javnopravnih zadevah

25. november 2021

Obveščamo vas, da je Vlada Republike Slovenije dne 18. 11. 2021 izdala Odlok o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah (Uradni list RS, 180/21; v nadaljevanju: Odlok).

Odlok določa spremenjeno poslovanje v upravnih in drugih javnopravnih zadevah, in sicer:

  • vlaganje pisnih in ustnih vlog v vložišču organa ni možno;
  • izjema je, če področni zakon predpisuje pisno vlogo, ki se lahko vloži le pri organu;
  • vložniki pisnih vlog se morajo predhodno naročiti, in sicer po telefonu (https://www.trzic.si/kontakti/) ali po elektronski pošti: obcina@trzic.si;
  • omogoča se vlaganje elektronskih vlog brez varnega elektronskega podpisa;
  • organ lahko izključi javnost iz ustne obravnave tudi zaradi razlogov varovanja zdravja udeležencev;
  • omeji se možnost pregledovanja dokumentov v prostorih organa;
  • omogoča se opravljanje elektronske vročitve v elektronski predal, ki ni varen elektronski predal;
  • omogoča se podaljšanje rokov za izdajo odločbe.

Hvala za upoštevanje in razumevanje.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se