Obvestilo - poslovanje Občine Tržič v upravnih in javnopravnih zadevah
25. november 2021
Obveščamo vas, da je Vlada Republike Slovenije dne 18. 11. 2021 izdala Odlok o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah (Uradni list RS, 180/21; v nadaljevanju: Odlok).
Odlok določa spremenjeno poslovanje v upravnih in drugih javnopravnih zadevah, in sicer:
- vlaganje pisnih in ustnih vlog v vložišču organa ni možno;
- izjema je, če področni zakon predpisuje pisno vlogo, ki se lahko vloži le pri organu;
- vložniki pisnih vlog se morajo predhodno naročiti, in sicer po telefonu (https://www.trzic.si/kontakti/) ali po elektronski pošti: obcina@trzic.si;
- omogoča se vlaganje elektronskih vlog brez varnega elektronskega podpisa;
- organ lahko izključi javnost iz ustne obravnave tudi zaradi razlogov varovanja zdravja udeležencev;
- omeji se možnost pregledovanja dokumentov v prostorih organa;
- omogoča se opravljanje elektronske vročitve v elektronski predal, ki ni varen elektronski predal;
- omogoča se podaljšanje rokov za izdajo odločbe.
Hvala za upoštevanje in razumevanje.