Tržič v novo poletno sezono z močjo zmaja
22. junij 2018
(Sporočilo za javnost)
Občina Tržič v sodelovanju z Agencijo za razvoj in komunikacije v turizmu Nea Culpa v teh dneh aktivno izvaja drugo vseslovensko in mednarodno integrirano komunikacijsko kampanjo s sloganom »Zbudi zmaja v sebi«. V akciji je poudarjena veličastna narava z izjemnimi razgledi, ki so lahko, po pričanju legende o nastanku Tržiča, zmajevo delo. Legenda namreč pravi, da je nastanek Tržiča povezan z zmajem iz petelinjega jajca, ki je razklal Košuto in sprožil plaz skal. Naselbino pod gorami, kjer je prvotno stal Tržič, je zasulo, prebivalci pa so, da bi se rešili, stekli v dolino. Čez čas jim je zmanjkalo sape in so se ustavili tam, kjer danes stoji Tržič. Kako zbuditi zmaja v sebi peš in na kolesu priporočata vrhunska tržiška športnika, deskar Žan Košir in ledni plezalec Klemen Premrl.
V Tržiču in okolici znamo zbuditi zmaja v sebi. Takrat domačine, kot sta dobitnik olimpijskih kolajn Žan Košir in prvak lednega plezanja Klemen Premrl, žene na zrak, v gore in gozdove, peš in s kolesom. Tržiško gostoljubje in športni duh prepričata tudi mnoge aktivne počitnikarje iz Slovenije, sosednjih držav in od drugod. Najdaljša slovenska gorska veriga Karavank nad Tržičem ponuja razkošje poti ter idealne poletne pogoje za planinarjenje in gorsko kolesarjenje. Domačini pravijo, da se slaba volja in stres začneta lomiti kot kamenje iz davnih časov, ko se je v Košuti med Karavankami zaredil zmaj.
Tržiško je edinstvena outdoor destinacija aktivnega turizma, ki turistom poleg mreže pohodniških in kolesarskih poti odkriva tudi vznemirljivo kulturno identiteto, povezano z lokalnimi zgodbami o zmaju in šuštarjih. Prav zmaj, ki bdi na vhodu v Tržič, postaja osrednje mesto vodenih ogledov in je vpet tako v slogan kot nosilne fotografije kampanje.
Lanska turistična sezona je bila tudi v Tržiču zelo uspešna in je rezultat tako občinskih kot prizadevanj posameznikov po večji promociji in razvoju tržiškega turizma. K svetovni prepoznavnosti Tržiča je lani močno pripomogla tudi fotoreportaža Cirila Jazbeca v reviji National Geographic Travel.
Letošnji cilj je preseči lanske rezultate, zato bomo še več aktivnosti vložili v promocijo prek iskalnika Google in družabnih omrežij doma in v tujini. Z novim sloganom »Zbudi zmaja v sebi« se Tržič z okolico promovira tudi na obcestnih vele plakatih in mestnih plakatih.
Tržič tako smelo uresničuje vizijo turizma in se iz podporne nočitvene destinacije množičnim turističnim središčem zanesljivo preoblikuje v samosvoje turistično središče z izbrano ponudbo za zahtevnega aktivnega turista.
Slika: Prek Košute (foto: Ciril Jazbec)
Slika: Razkošje poti (foto: Ciril Jazbec)
Slika: Zbudi zmaja v sebi (foto: Ciril Jazbec)