Pojdi na glavno vsebino

Turizem je zgodba o povezovanju – Tržič je zakrivil zmajev rep

19. februar 2019

V Pollakovem salonu Tržiškega muzeja so se na valentinovo na vabilo Občine Tržič srečali turistični ponudniki in vodniki s Tržiškega. Da gre na turizem v Tržiču resno računati dokazujejo številke, saj smo v letu 2018 zabeležili rekordnih 15.701 nočitev, na vsakega Tržičana eno. Z GUC Zelenica vred pa 17.612 nočitev.

Več kot štirideset predstavnikov lokalnih turističnih ponudnikov je v uvodu nagovoril župan Občine Tržič mag. Borut Sajovic. Veseli ga podatek, da se je število nočitev izpred štirih let iz 2.500 dvignilo na skoraj 18.000. »Cilj še ni dosežen. Znamo, želimo in potrebujemo še več. Imamo pa jasen signal, da sta pot in smer, prava,« je povedal župan, ki se zaveda, da je turizem zgodba o povezovanju. »Delavsko in industrijsko usmerjena sredina, kot je bila v preteklosti naša tržiška, tega znanja ni imela. Se pa pridno in hitro učimo. Kljub pomoči občine pa bo zgodba uspešna šele, ko bodo ljudje sami v sebi spoznali, da so inovativni, podjetni in da je uspeh na koncu odvisen samo od njih,« dodaja župan mag. Borut Sajovic.

V promocijo in razvoj tržiškega turizma je bilo v preteklem letu vloženega veliko truda in sredstev. Kot je povedal Klemen Srna, v. d. vodje Urada za gospodarstvo in družbene dejavnosti na Občini Tržič, so se veliko ukvarjali z vprašanjem, kako podaljšati sezono in obogatiti ponudbo. Lani so bili narejeni zametki manjšega smučišča in tekaških prog v Lomu, sankaška proga na Ljubelju, aktivno je bilo sodelovanje v projektu Alpe Adria Karavanke/ Karawanken, v ponudbi so novi glampingi. Tržič postaja zanimiv z vse bolj prepoznavnimi dogodki, kot so Gutenberški dnevi, Vikend tržiških poti, Festival Paradiž, izjemna je vsakoletna nova ponudba Tržiškega muzeja. Vrata za turiste je odprlo tudi Livarstvo Mebron, avtobusna linija Hop on – Hop off je bila med najbolj zasedenimi na Gorenjskem. 

Tudi letošnje leto bo bogato z aktivnostmi na področju razvoja in promocije turizma s strani Občine Tržič.

V snemanju je promocijski video – Tržič winter fairytale, v pripravi so nove zloženke in pohodniško-turistična karta. Odzvali smo se na poziv Slovenske turistične organizacije za pridobitev znaka Slovenia Green Destination, pripravili bomo tečaje za vodnike, ki jih v Tržiču primanjkuje, vzpostavlja se turnokolesarska pot Trans Karavanke, podprli bomo ključne promocijsko-turistične prireditve: Minfos, Ski Raid Zelenica, Gregorjevo, Šuštarska nedelja, Festival Paradiž, koncerte na Gorenjski plaži, Ples brez meja na Ljubelju.

V Dovžanovi soteski naj bi že v letošnji sezoni gostje na info točki dobili ključne turistične informacije, v Tržiču in Bistrici bosta opremljeni dve kolesarski postaji, obnovljena bo tematska pot Konšca, na Zelenici odstranjena že zadnja žičniška postaja Plana, na gradu Alt Gutenberg pa sanirani zidovi.

V nadaljevanju delavnice sta svojo izkušnjo s tržiškimi turističnimi ponudniki delila predstavnik Glampinga Gorska pravljica, ki je zraslo nad Gorenjsko plažo v Tržiču in Jure Kolenc, ki ima v lasti Kamp Menina. Le ta opozarja na premalo izobražen in usposobljen kader v turizmu, pogreša pa tudi samoiniciativnost in zanimanje s strani mladih ter vključevanje domačinov.

Ideje o razvoju in promociji lokalne turistične ponudbe so potrdile, da je Občina Tržič v sodelovanju z Agencijo za razvoj in komunikacije Nea Culpa uspela najti pravo nišo v tržnem pozicioniranju Tržiškega kot edinstvene outdoor destinacije aktivnega turizma, ki turistom poleg mreže pohodniških in kolesarskih poti odkriva tudi vznemirljivo kulturno identiteto, povezano z lokalnimi zgodbami o zmaju in šuštarjih.

V drugem delu delavnice je Neja Petek, direktorica Agencije za razvoj in komunikacije v turizmu Nea Culpa, zbrane zaposlila z oblikovanjem turističnih paketov za štiri ciljne skupine turistov, ki se razlikujejo glede na potovalni stil, pričakovanja, zanimanja in druge vplive na odločanje.

Predane mame, aktivne družine, avanturisti ali aktivni nostalgiki – za vse je možnosti v našem alpskem raju, v naravi, ki jo je zakrivil zmajev rep, nešteto.

Slika: Delavnica s turističnimi ponudniki je bila dobro obiskana

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se