V občini Tržič rekordna poletna promocijska kampanja Odkrij košček raja 2020
14. september 2020
Tržič s svojo ekskluzivno lokacijo ob avstrijski meji, blizu največjega slovenskega letališča in v soseščini najbolj obljudenih biserov v državi, kot so Bled, Bohinj, Ljubljana in Kranjska Gora, ponuja pravo oazo miru, ki s svojo lepoto naredi vtis tudi na zahtevnejšega obiskovalca. V, zaradi koronavirusa, spremenjeni turistični realnosti, smo na Občini Tržič pomladi letos ustvarili novo promocijsko kampanjo Odkrij košček raja. Pritegnila je izjemno pozornost in skoraj 5 milijonov prikazov.
Kampanja Odkrij košček raja nagovarja obiskovalce k unikatnemu odkrivanju manj poznanih kotičkov Slovenije, med katere zagotovo spada tudi Tržič z okolico. Kampanjo, ki je letos trajala preko 100 dni in se je osredotočila primarno na slovenski trg ter sosednje države in Beneluks, smo se odločili podaljšati, promocijske aktivnosti pa smo prilagajali glede na aktualno stanje in potovalne omejitve.
V celoviti kampanji smo dali poudarek socialnim omrežjem. Obiskovalce smo tedensko nagrajevali in posredno angažirali preko nagradne igre Odkrij koščke raja, v kateri se je predstavilo dvanajst tržiških ponudnikov namestitev in aktivnosti.
Obiskovalci lahko na Tržiškem odkrivajo košček raja lahkih nog naokrog, saj razkošjem poti po bližnjih hribih, mestnem jedru ali številnih vaseh, ni videti konca.
Na Tržiškem je kar 30 trasiranih poti, košček raja na dveh kolesih pa lahko odkrivajo rekreativni in zahtevnejši kolesarji.
Tisti, ki želijo Tržiško odkriti s ptičje perspektive, pa imajo na voljo kar tri izredno priljubljena vzletišča za najlepši razgled od Ljubljane do Triglava.
Z rezultati smo izjemno zadovoljni, saj smo pritegnili 300 % več pozornosti potencialnih obiskovalcev, v primerjavi z lanskim letom. V številkah to pomeni skoraj 5 milijonov prikazov naše kampanje, 150 tisoč klikov, 4.727 všečkov, 696 delitev oglasov, 377 komentarjev in 833 stalnih sledilcev.