Dobava parkomatov
3. februar 2022
Povabilo k oddaji ponudbe.
Spoštovani,
vabimo vas k oddaji ponudbe za dobavo in montažo dveh parkomatov, vzpostavitev nadzornega centra ter najema nadzornega za obdobje petih let. Dobavljena parkomata morata ustrezati zahtevam naročnika (tehnična specifikacija v prilogi).
Programska oprema dobavljenih parkomatov mora omogočati povezovanje z bodočim nadzornim sistemom Občine Tržič.
Cena mora vsebovati vse stroške, popuste rabate in davek na dodano vrednost.
Cena naj bo sestavljena iz:
- Dobave in montaže parkomatov
- Vzpostavitev nadzornega centra
- Mesečnega najema nadzornega centra za dva (2) parkomata za obdobje petih (5) let
Predračun mora biti veljaven do 30.03.2022.
Rok dobave in montaže vključno z zagonom je 8 tednov od sklenitve pogodbe.
Rok plačila je 30 dni po uspešno opravljenem zagonu in prejetem računu.
Merilo za izbor najugodnejše ponudbe: skupna cena z DDV.
Naročnik si pridržuje pravico, da v fazi pregleda in ocenjevanja ponudb od ponudnikov zahteva predložitev dodatne dokumentacije za preverbo ustreznosti ponudbe glede na zahtevano tehnično specifikacijo.
Naročnik bo z izbranim ponudnikom sklenil pogodbo (vzorec v prilogi) s ponudnikom, ki bo izbran na podlagi najugodnejše ponudbe najnižje cene.
V kolikor vas dobava parkomatov zanima vas pozivamo, da nam do petka, 11.02.2022 do 10:00 ure posredujete vašo ponudbo (izpolnjen obrazec predračun) za dobavo in montažo parkomatov, vzpostavitev nadzornega centra ter najema nadzornega centra za obdobje petih let na elektronski naslov zeljko.babic@trzic.si.
Z oddajo zavezujoče ponudbe se ponudnik strinja z vzorcem pogodbe, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
Za dodatna pojasnila oziroma morebitni ogled lokacije pokličite na tel. št. 051 689 069, najkasneje do srede, 09.02.2022.
(vsebina aktualna do: 11. 2. 2022)