Urad za finance, javna naročila in digitalni razvoj
Urad za finance, javna naročila in digitalni razvoj | |||
Marjeta Maček | vodja | marjeta.macek@trzic.si | 04 5971 516 |
Mateja Štirn | mateja.stirn@trzic.si | 04 5971 517 | |
Marjeta Kočevar | marjeta.kocevar@trzic.si | 04 5971 550 | |
Alenka Slapar | alenka.slapar@trzic.si | 04 5971 519 | |
Katarina Turk | katarina.turk@trzic.si | 04 5971 553 | |
Dominik Gruškovnjak | dominik.gruskovnjak@trzic.si | 04 5971 546 |
Vodja Urada za finance je Marjeta Maček, mag. manag.
Urad za finance je pristojen za naslednja področja in opravlja naslednje naloge:
- skrb za ustrezno načrtovanje, pripravo, kontrolo in izvrševanje občinskega proračuna,
- priprava finančnih poročil in zaključnega računa proračuna,
- zagotavljanje strokovne pomoči občinskim organom pri sprejemanju in izvrševanju občinskih splošnih in drugih aktov s področja javnih financ,
- finančno poslovanje, izvajanje računovodskih in knjigovodskih opravil ter drugih strokovnih opravil za potrebe proračuna občine in krajevnih skupnosti,
- sodelovanje pri izvajanju nadzora nad porabo proračunskih sredstev,
- zagotavljanje strokovne pomoči krajevnim skupnostim pri njihovem delovanju ter izvajanje nadzora nad finančnim poslovanjem, načrtovanjem in izvajanjem njihovih proračunov,
- spremljanje, analiza in oblikovanje cen iz pristojnosti občine in podaja mnenj k oblikovanju cen iz koncesijskih razmerij,
- spremljanje in analiza davkov iz občinske pristojnosti in v skladu z zakonom priprava strokovnih podlag za njihovo uvedbo oziroma usklajevanje,
- priprava premoženjske bilance občine,
- obračun plač in drugih prejemkov zaposlenih, sejnin, nagrad in drugih prejemkov fizičnih oseb,
- ureditev obveznih socialnih in drugih zavarovanj za zaposlene in druge fizične osebe,
- vodenje postopkov javnih naročil za celotno občinsko upravo ter skrb za pripravo in vodenje dokumentacije,
- administrativna in strokovna podpora nadzornemu odboru ter delovnim telesom občinskega telesa na področju financ,
- skrb za zavarovanje občinskega premoženja in osnovnih sredstev,
- skrb za pripravo aktov in popisov na področju ravnanja s premoženjem in osnovnimi sredstvi v lasti občine, vodenje evidenc osnovnih sredstev z obračuni amortizacije ter izvedba popisov,
- usklajevanje in evidentiranje sredstev v upravljanju,
- skrb za vzpostavitev in izvajanje sistema notranjih kontrol na področju finančnega poslovanja občine,
- naloge s področja plačilnega prometa,
- blagajniško poslovanje,
- druge naloge, ki po svoji naravi sodijo na področje dela urada.