Urad za okolje in prostor
Urad za okolje in prostor | |||
Tomaž Ropret | vodja | tomaz.ropret@trzic.si | 04 5971 527 |
Mojca Švajger | mojca.svajger@trzic.si | 04 5971 529 | |
Mateja Kosmač | mateja.kosmac@trzic.si | 04 5971 557 | |
Peter Rotar | peter.rotar@trzic.si | 04 5971 538 | |
Simona Ferčej | simona.fercej@trzic.si | 04 5971 518 | |
Maja Bešter | maja.bester@trzic.si | 04 5971 533 | |
Jasmina Gorenčič | jasmina.gorencic@trzic.si | 04 5971 528 | |
Mateja Svet | urbanistka | mateja.svet@trzic.si | 04 5971 530 |
Mojca Meglič | mojca.meglic@trzic.si | 04 5971 547 |
Vodja Urada za okolje in prostor je Tomaž Ropret.
Urad za okolje in prostor je pristojen za naslednja področja in opravlja naslednje naloge:
- spremljanje, analiza in oblikovanje cen s področja dela urada in podaja mnenj k oblikovanju cen iz koncesijskih razmerij,
- vodenje postopkov ravnanja s stvarnim premoženjem občine (nepremičnine in premičnine), ki zajema pridobivanje, razpolaganje, upravljanje in najemanje tega premoženja,
- izvajanje strokovnih nalog za občino in njene organe, kadar je občina ustanovitelj ali soustanovitelj javnega podjetja ali zavoda na področju gospodarskih javnih služb,
- opravljanje nalog v zvezi z gospodarjenjem z občinskimi zgradbami in drugimi nepremičninami,
- določanje ciljev in izhodišč prostorskega razvoja občine ob upoštevanju usmeritev iz državnih prostorskih aktov, razvojnih potreb občine in varstvenih zahtev,
- določanje rabe prostora in pogojev za umeščanje posegov v prostor (prostorski izvedbeni pogoji),
- načrtovanje prostorske ureditve lokalnega pomena,
- priprava občinskih prostorskih aktov: občinski prostorski načrt (OPN), strateški del OPN kot občinski strateški prostorski načrt in občinske podrobne prostorske načrte (OPPN),
- vodenje postopkov priprave občinskih prostorskih aktov,
- izdaja lokacijskih informacij, upravnih potrdil, soglasij, dovoljenj in informacij z delovnega področja,
- priprava pogojev za parcelacije na stavbnih zemljiščih,
- priprava podlag za izvedbo geodetskih postopkov odmer, ureditev mej in objektnih sprememb,
- načrtovanje opremljanja stavbnih zemljišč v skladu z dokumenti dolgoročnega razvojnega načrtovanja,
- priprava programov opremljanja stavbnih zemljišč,
- zagotavljanje gradnje komunalne opreme,
- spremljanje stanja prostora in skrb za podatke o stanju v prostoru ter prikaz stanja prostora v prostorskem informacijskem sistemu,
- vodenje katastra gospodarske javne infrastrukture,
- vodenje baze podatkov za obračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča,
- priprava odmer komunalnega prispevka ter spremljanje in zagotavljanje plačil,
- nudenje strokovne pomoči pravnim in fizičnim osebam pri vprašanjih s področja urejanja prostora,
- priprava programov varstva okolja, operativnih programov in skrb za njihovo izvedbo,
- priprava sanacijskih programov za odpravo posledic naravnih nesreč in skrb za njihovo izvedbo,
- opravljanje drugih upravnih nalog varstva okolja, ki jih določajo posebni predpisi s področja varstva okolja,
- priprava strokovnih podlag za ustanovitev in organizacijo gospodarskih javnih služb,
- izdelava programov razvoja gospodarskih javnih služb, skrb za njihovo izvajanje in izvajanje nadzora nad njihovim izvajanjem,
- priprava programov na področju komunalnih dejavnosti, občinskih in gozdnih cest, prometa in zvez,
- priprava projektov in investicijskih programov ter opravljanje nadzora nad investicijami,
- naloge na področju izgradnje širokopasovnega omrežja,
- naloge na področju oskrbe s pitno vodo, odvajanja in čiščenja komunalne in padavinskih odpadnih voda, zbiranja komunalnih odpadkov, prevoza komunalnih odpadkov, odlaganja ostankov predelave ali odstranjevanja komunalnih odpadkov,
- naloge na področju urejanja in čiščenja javnih površin, urejanje in izgradnja javnih poti, površin za pešce, zelenih površin in drugih javnih površin,
- urejanje in vzdrževanje javnih tržnih prostorov,
- vzdrževanje občinskih javnih cest ter organizacija in izvajanje zimske službe na javnih površinah za katere je pristojna občina,
- oskrba industrijskih in drugih porabnikov z vodo ter oskrba naselij s požarno vodo v javni rabi,
- upravljanje, vzdrževanje, izgradnja in obnova vodovodnih, kanalizacijskih in ostalih objektov in naprav, namenjenih opravljanju gospodarskih javnih služb,
- vodenje inventarizacije komunalnih objektov in naprav, ki zadevajo pitno vodo, odpadno vodo in odpadke (katastri),
- organiziranje in izvajanje dejavnosti, ki so pomembne za identiteto prostora,
- skrb za pomoč, oskrbo in namestitev zapuščenih živali v zavetišču,
- skrb za izvedbo ukrepov za deratizacijo in dezinfekcijo,
- sprejem in uresničevanje občinskega stanovanjskega programa,
- vodenje registra stanovanj,
- izvajanje operativnih nalog v zvezi z razpolaganjem, upravljanjem in gospodarjenjem s poslovnimi prostori in stanovanji v lasti občine,
- spremljanje in reševanje stanovanjske problematike v občini,
- vodenje projektov od idejne do zaključne faze ter priprava investicijske dokumentacije,
- priprava prijav na javne razpise sofinancirane iz evropskih skladov in državnega proračuna,
- skrb za investicijsko vzdrževanje in investicije v objekte v lasti občine,
- administrativna in strokovna podpora delovnim telesom občinskega sveta s področja okolja in prostora ter gospodarskih javnih služb,
- skrb in nadzor nad vzdrževanjem objektov in osnovnih sredstev,
- vodenje evidence nepremičnin v lasti občine,
- naloge na področju javne razsvetljave,
- druge naloge, ki po svoji naravi sodijo na področje dela urada.