Elektronske vloge
Občina Tržič je ena izmed prvih slovenskih občin, ki vključuje vloge na državni portal eUprava in portal SPOT,
omogoča spletno ali mobilno plačilo upravne takse in s tem avtomatično oddajo preverjene in pravilno izpolnjene e-vloge v občinski zaledni dokumentacijski sistem.
Poenotene elektronske vloge slovenskih občin, občanu in pravni osebi omogočajo hitro, udobno, cenejšo in v času pandemije COVID-19 predvsem varno oddajanje vloge za urejanje upravnih zadev, ki so v pristojnosti lokalne skupnosti. Hkrati pa z uvajanjem pravih elektronskih vlog višamo nivo digitalizacije in utiramo pot za dodajanje novih digitalnih storitev.
E-vloge, ki jih Občina Tržič trenutno omogoča so dostopne na tej povezavi: https://www.trzic.si/obcina/vloge-in-obrazci/
Občan, ki želi oddati e-vlogo mora imeti veljavno kvalificirano digitalno potrdilo ali smsPASS in delujoč elektronski naslov.
- Pridobitev brezplačnega kvalificiranega digitalnega potrdila SIGEN-CA za občane: https://e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=93
- Pridobitev kvalificiranega digitalnega potrdila SIGEN-CA za pravne osebe: https://www.si-trust.gov.si/sl/digitalna-potrdila/poslovni-subjekti/
- Registracija občana na SI-PASS, ki omogoča identifikacijo, oddajanje e-vlog, elektronsko podpisovanje dokumentov in druge storitve javne uprave: https://sicas.gov.si/
Še ena prednost elektronskih vlog: taksa za elektronske vloge je zmanjšana za 4,50 EUR.